Grote voorstelling - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu Grote voorstelling - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu

Grote voorstelling

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

11 December 2007 | Denemarken, Silkeborg

Lieve mensen,

Dit wordt even een kort berichtje want ik heb het nog drukker dan ik het ooit gehad heb. We zijn heel druk bezig met de voorstelling waarvan de premiere donderdag is. Het is een voorstelling over het hart, de liefde. Ik ben Dr. Love, en het is echt een geweldig personage. Ik zal kijken of ik een stukje ervan op youtube kan zetten (als we het opnemen op video).

Ik heb aan iedereen vertelt dat ik ze persoonlijk ga vermoorden als ze hun tekst niet kennen. Luie Denen. Ik ben benieuwd morgen.

Wat ook wel heel leuk is, in het toneelstuk speel ik best wel veel piano. O.a. tangomuziek (een paar weken geleden hadden we het tangoproject dus iedereen kan tangodansen dus dat hebben we ook in de voorstelling) en verder nog wat beethoven en chopin.

Maar het is tijd voor mij om te gaan slapen want morgen is weer een dag vol met doorlopen, en productiemeetingen en uitdelen van flyers en ophangen en genieten!

Liefs,

Charlotte

• 11 December 2007 - 04:34

Daphne:

Lieve Charlotte,

toi toi toi, het word vast een heel goede voorstelling! Ik heb zaterdag een toneelstuk opgevoerd voor een groep kinderen die Engels aan het leren is, dus moesten we heel langzaam spreken..
    Ga je al bijna weer naar huis?

Kus, Daphne

• 11 December 2007 - 09:22

Maria Van Bakelen:

Heel veel succes en plezier in het spelen van Doktor Love!

Groet Allan en Lars van me!

Toi toi,

Maria van Bakelen