Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

17 Mei 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hee lieve mensen,

Even een heel kort berichtje: ik ben goed aangekomen (na mijn vertraging van 11 uur). Ik heb wonder boven wonder al mijn spullen nog en ik heb Maleis gepraat met de taxichauffeur. Het is hier 32 graden:) en ik vind het echt geweldig. Met Rinke en Bas gaat het ook goed en het is zooo leuk om er te zijn!

Volgende keer meer want ik zit nu op de receptie te mailen.

Liefs,

Charlotte

  • 17 Mei 2008 - 14:18

    Steve:

    wow charlotte ouwe globetrotter
    zit je nu alweer in maleisie ?
    voor hoe lang zit je er ?
    veel plezier in ieder geval !
    groetjes,
    steve

  • 17 Mei 2008 - 16:58

    Willem:

    Maak ons maar weer jaloers!:P Hier regent het alweer 2 dagen pijpenstelen. Heel veel plezier daar! Hoe krijg je jouw Ipod trouwens aan de praat?

    Groeten, ook aan die andere twee Oost Indië vaarders daar.

    Willem

  • 18 Mei 2008 - 14:23

    Jamie Lisa:

    haai meis, wist geen eens dat je al weer weg ging! jammer dat ik je niet nog ff gezien heb! met toets gaat het goed, ze is krols geworden en dat stopt niet meer dus we gaan er over een tijdje laten helpen. hoe is het bij jou? xxx spreek je snel xxx

  • 18 Mei 2008 - 20:41

    Laurentia:

    Hoi

    Gelukkig alles goed gegaan dus. Ik hoorde al van de ambitieuze plannen (we gaan half Azie doen, op z'n Japans?).

    Genieten maar!

    Liefs, Laurentia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Charlotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 44392

Voorgaande reizen:

27 Juli 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Singapore

30 November -0001 - 30 November -0001

Avonturen in Amsterdam

28 Januari 2011 - 30 November -0001

Adventures in Amsterdam

30 November -0001 - 30 November -0001

Asia 2012

Landen bezocht: