Voorstelling! Kom kijken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu Voorstelling! Kom kijken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu

Voorstelling! Kom kijken!

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

15 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

En ineens heb ik over twee weken al première! Kom kijken naar de voorstelling van LooZ: Balts. Op 6,7 of 8 november in het Fijnhout theater! Mail, bel, laat een berichtje achter, stuur een sms of zend een paranormale boodschap als je wilt komen, met de datum. Ik zorg voor kaartjes!

En nog meer zelfpromotie: a.s. donderdag sta ik ook in de Sp!ts met een artikel voor Deadline.nl. Jeeee.
En: a.s. vrijdag ben ik gastvrouw in het rozentheater bij WOOF! Een heel leuke avond in het rozentheater met van alles en nog wat wat ook maar met kunst te maken heeft. Kom dus ook!

Verder heb ik over een week tentamens. Heel raar, want voor mijn gevoel ben ik nog maar heel kort bezig. Ik heb geen flauw idee hoe ze gaan gaan, maar het komt vast wel goed.

Het eerstejaarsweekend was raar. Meer kan ik er niet over zeggen.

Verder zoek ik nog steeds een kamer, dus als iemand nog iets weet...

Wat valt er verder nog te zeggen? Eigenlijk niks. Wat heb ik toch een saai leven he. Gelukkig doe ik een hoop leuke dingen.

Sorry voor het spammen, maar ja, jullie moeten toch echt allemaal naar mijn voorstelling komen...
Liefs!





  • 25 Oktober 2008 - 11:50

    Harold:

    hee,
    ben ik even blij, ik heb een actrice in mijn vriendenkring, dus daar wil ik graag bij in de buurt blijven, opdat jouw glorie op mij afstraalt....kan ik b ij je in de buurt komen op 7 november, twee kaartjes. laat even(ff) snel weten of dat kan, sms naar 0626060292,

    tot dan? Harold

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Charlotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 44377

Voorgaande reizen:

27 Juli 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Singapore

30 November -0001 - 30 November -0001

Avonturen in Amsterdam

28 Januari 2011 - 30 November -0001

Adventures in Amsterdam

30 November -0001 - 30 November -0001

Asia 2012

Landen bezocht: