De gecensureerde versie van Charlotte's dagboek 6 - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu De gecensureerde versie van Charlotte's dagboek 6 - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu

De gecensureerde versie van Charlotte's dagboek 6

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 November 2007 | Denemarken, Silkeborg

Lieve mensen,

Ik weet dat het belachelijk lang geleden is sinds ik het laatste bericht heb geplaatst. Het zwakke excuus wat ik hiervoor heb is dat ik het ongelofelijk druk heb. En ik maar denken dat ik het druk had op de middelbare school. Ha. Wat was ik een watje.

Het grote verschil is en blijft echter dat ik het hier alleen maar druk heb met dingen die zo leuk zijn en zo ontzettend vet zijn gewoon.

We zijn nu bezig met een kindertheatervoorstelling, gebaseerd op de verhalen van Astrid Lindgren en aanstaande donderdag gaan we het presenteren voor 120 kleuters. Het schijnt dat kinderen het moeilijkste publiek is wat er is aangezien ze niks verbloemen. Vooral niet als ze het saai vinden. Ik hoop dat ze mijn gebrekkige Deens accepteren "wo er pippi?". Ik speel trouwens Anica.

Verder is het filmproject met de Ebeltoft filmschool best goed gegaan. Ik en Zsuzsi moesten een dans maken en toen werd dat gefilmd. 10 uur achter elkaar fillmen is vermoeiend kan ik nu vertellen. Ik denk niet dat ik het filmpje op youtube kan zetten maar als ik terug ben laat ik het graag aan jullie zien!

Verder ben ik ook zelf veel filmpjes aan het maken en dat is echt ontzettend leuk. Ik zal proberen binnenkort wat op youtube te zetten.

Dit weekend is er een heel groot internationaal poppentheaterfestival en dan ga ik zo veel mogelijk voorstellingen zien als mogelijk.

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat in Nederland (met mij gaat alles nog steeds geweldig) en tot over 6 weken!

Liefs,

Charlotte

  • 08 November 2007 - 21:48

    Vera:

    Charlotte! Jullie spelen Pippi Langkous, weet je hoe geweldig dat is!! :D
    Dat maakt me toch wel erg jaloers, en wat leuk dat je Anika bent (bijna net zo goed als Pippi zelf..;) )

    Ik vind het nog steeds heel leuk om alles te lezen dat je meemaakt Char.. Ook al was het al weer zo lang geleden.

    En over anderhalve maand ben je al weer terug.. geniet er nog maar (even) goed van!

    Liefs, Veer

  • 08 November 2007 - 22:12

    Laurentia:

    leuk om te lezen

    ok anica, dat zat erin

    genieten maar

    liefs laurentia

  • 09 November 2007 - 08:01

    Luc:

    Hee, watje! Nah, ex-watje dan, want als jij 120 kleuters in je ban krijgt met 'wo er pippi' dat komt het met je acteercarriere helemaal goed!
    liefs! Luc

  • 09 November 2007 - 09:47

    Henny:

    Wo er de Charlotte van Leeuwen gebleven,die rustig in een hoekje uren een boek kon lezen?

    tot ziens,Henny

  • 09 November 2007 - 13:04

    Johanna:

    Beter laat dan nooit toch, je dagboek?
    Het is altijd weer om te lezen wat je nou allemaal doet.
    Ik moet nog even iets rechtzetten: jij schrijft dat je 'Anica' speelt, Vera zegt 'Anika', maar de correcte spelling is 'Annika'. Ken uwe taal, zei Kromo altijd.
    Liefs, Johanna

  • 09 November 2007 - 14:09

    Miriam:

    Kun je over zes weken ook Pippi komen spelen op het kinderdag verblijf van Yara. En yes, kleuters zijn onverbiddelijk: als het niet leuk is hoor je het meteen, andersom trouwens ook. Leuk dat je weer tijd maakt voor je dagboek, liefs Miriam

  • 09 November 2007 - 16:09

    Harm:

    Hartstikke fijn dat je het zo naar je zin hebt. Wat zal je geweldig veel leren!
    Ik kijk er naar uit je te zien en te horen

  • 09 November 2007 - 17:20

    Martina:

    Hoi Charlotte,
    Dat is inderdaad lang geleden, ook van mijn kant. Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt, maar het klinkt wel heeeel druk. En zo te lezen wordt de film je nieuwe loopbaan?! Ik zou je wel willen zien in die kindervoorstelling!
    Ik ben sinds deze week weer aan het werk en vind het weer heerlijk om die spontane eerlijke kinderen om me heen te hebben. Veel plezier nog. Liefs, Martina

  • 10 November 2007 - 09:43

    Barbara:

    Ha Charlotte,

    druk druk druk, the story of your life, maar als je af en toe maar tijd neemt om een beetje weg te dromen, dan is het goed. Ik kan me voorstellen dat je er enorm van geniet. Nieuwe mensen ontdekken is altijd leuk he?

    Hier komt alles weer een beetje in rustig vaarwater. Je hebt vast wel gehoord dat Henny en ik uit elkaar zijn. Ik vind het zelf wel echt jammer, het blijft toch het mooiste wat er is, een heel leven lang samen. Ik ga alle goede dingen en alle herinneringen bewaren.

    Voor de rest geniet ik erg van mijn werk. Kom je op mijn school ook een voorstelling over Pippi houden?

    Kus, Barbara

  • 12 November 2007 - 11:53

    Jamie Lisa:

    haai mop, leuk om weer wat van je te horen. het lijkt me super wat je daar allemaal doet toch hoop ik dat je snel terug komt:D:P haha. hier gaat alles ook wel ze gangetje en zeker met toets ookal luistert ze nog steeds niet naar haar naam:P ik stuur je binnen kort wel wat foto's xxx liefs jamie lisa xxx

  • 13 November 2007 - 07:12

    Wim:

    Lieve Charlotte,
    Ik geniet bij het lezen van je ervaringen. Dat is mooi. Het enthousiastme spat er van af. Luc is heel erg trots op je, hij houdt me ook op de hoogte.
    Het werk hier is ook behoorlijk druk met STRADA best een grote productie. Ook daar zit het nodige film en edit werk in.
    Ik kijk er naar uit om je weer te zien en wens je nog een hele inpsirerende tijd.

    Nog veel inspiratie!
    Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Silkeborg

Charlotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 44384

Voorgaande reizen:

27 Juli 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Singapore

30 November -0001 - 30 November -0001

Avonturen in Amsterdam

28 Januari 2011 - 30 November -0001

Adventures in Amsterdam

30 November -0001 - 30 November -0001

Asia 2012

Landen bezocht: