De zoveelste gecensureerde versie van het dagboek - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu De zoveelste gecensureerde versie van het dagboek - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu

De zoveelste gecensureerde versie van het dagboek

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

23 November 2007 | Denemarken, Silkeborg

Lieve mensen,

Ik zal maar niet zeggen dat ik het druk heb, want dat schrijf ik elke keer, maar ik heb het wel hartstikke druk. Het kindertheater is goed afgelopen gelukkig. Ze waren allemaal heel klein en heel energiek en ze vonden het heel erg leuk. Een paar mensen vroegen zich wel af waarom ik toch het enige karakter was met een Zweeds accent, en anderen vonden dat ik een Duits accent had, maar het was te verstaan.

We zijn nu bezig met het grote project. Het wordt een montagevoorstelling en hij gaat over het hart. We gebruiken stukjes uit bestaande voorstellingen en stukjes die we zelf hebben gemaakt. Het is echt leuk om daaraan te werken!

Ik ben heel blij dat het weekend is want ik heb een hoop plannen die ik allemaal nog moet uitvoeren. En ik heb ook wat slaap nodig...

Ik hoop dat alles in Nederland nog steeds goed gaat, hoop graag wat van jullie te horen!

Liefs, Charloltte

• 23 November 2007 - 16:58

Laurentia:

je enige plan voor dit weekend zou moeten zijn: slapen,
    en je enige gedachte zou moeten zijn: ga ik op mijn rug of op mijn zij liggen.

welterusten

• 23 November 2007 - 22:11

Francesca:

Lieve Charlie, hou je haaks! en zet hem op. Het zou helemaal niets voor mij zijn om een stuk in het deens op te voeren en voor de toeschouwers zou het ook geen succes zijn. Knap hoor van je!

Zorg goed voor jezelf. Dikke kus van Francesca

• 24 November 2007 - 11:49

Olivier :

ik wil wel eens een ongecensureerde versie ;)

• 24 November 2007 - 15:22

Samira:

heeeey charlotte!!
    ik heb al 2 keer eerder een berichtje geschreven maar het mislukte steeds! dus ik hoop dat dit berichtje je wel bereikt! ik vind het heel leuk om te lezen waar je allemaal mee bezig bent. En nog leuker dan lezen, het ook echt doen! Gelukkig heb je het naar je zin ookal is het zo druk. Ik wil wel een keertje je deens (met een lichtelijk zweeds/duits accent) horen:P hier gaat alles goed! we (de hele toneelgroep) doen morgen mee aan de showroom!

kusjes!!
    Samira