Filmpjes - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu Filmpjes - Reisverslag uit Silkeborg, Denemarken van Charlotte Leeuwen - WaarBenJij.nu

Filmpjes

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

01 December 2007 | Denemarken, Silkeborg

Lieve mensen,

28-11-2007

Ik ben net terug van de filmschool van Ebeltoft waar Roos en ik naartoe waren om een filmpje op te nemen. Ik had het script geschreven en was de regisseur en Roos was de actrice. We hebben het in Ebeltoft opgenomen omdat we bij ons op school hopeloos slechte camera's hebben en in Ebeltoftfilmschool hebben ze ziek goede camera's... Het is nu echt heel mooi geworden volgens mij en we gaan deze film inzenden voor een internationale filmcontest.

Verder ben ik lekker veel zelf aan het schrijven en aan het maken en dat bevalt me echt heel erg goed. Voor onze eindpresentatie heb ik al een paar stukjes geschreven en gemaakt. Ik vind het gewoon zo leuk allemaal! Ons thema van de voorstelilng is het hart en het wordt echt vet.

Het eten op school wordt echt elke dag slechter, echt ongelofelijk. Snif, ik mis het eten thuis echt. Het is echt goed voor je nationalisme om een tijdje in het buitenland te zitten zeg. Ik ben Nederland echt meer gaan waarderen.

Ik zal proberen weer eens wat filmpjes op youtube te zetten, maar dat laat ik jullie dan wel weten. Er staan trouwens weer nieuwe foto's op www.flickr.com/charlottevanleeuwen/

01-12-2007

En ondertussen staan de filmpjes al op internet:


http://www.filmaka.com/watchvideo.asp?id=5EBC8386-393B-4F81-B915-AE47707AFBA2

http://www.filmaka.com/watchvideo.asp?id=1F95A8A6-23AC-4F03-A3C7-407043ECC3D1

Hoor graag wat jullie ervan vinden. Verder gaat het ineens allemaal heel snel, ik zit hier nog maar 3 weken en ik moet nog zo ontzettend veel doen eigenlijk. Zoveel projecten die ik nog wil uitvoeren. Ik hoop echt dat het gaat lukken om in Nederland verder te werken aan filmpjes en dingen te schrijven enzo.

Liefs,

Charlotte

P.S. Is het in Nederland ook zo absurd belachelijk koud?

  • 01 December 2007 - 12:00

    Vivian Lampe:

    Hoi Charlotte,
    Wat heb je toch een leuke site! En wat een hoop werk te doen! Ik ben heel benieuwd om nog meer te horen over je ervaringen als je weer terug bent!
    Nog 3 weken en dat weer heelijk thuis eten. Fijn dat je met de feestdagen weer in Nederland bent. Betekent het dan ook dat je klaar bent in Denemarken?
    Groetjes,
    Vivian

  • 01 December 2007 - 17:13

    Steve:

    prachtige filmpjes !
    en een goeie camera volgens mij :P
    trouwens is de cleaning woman een beetje de vrouwelijke versie van jan willem ?
    en het is hier ook koud ik denk alleen bij jou wel nog kouder.. heb je al sneeuw :D maar je zit er toch geen 3 weken :S

  • 01 December 2007 - 23:00

    Laurentia:

    nou het gaat vast lukken om in Nederland verder te werken

    het gaat nu echt snel he

    lijkt me leuk om je daar nog te zien

    Liefs,

    Laurentia

  • 02 December 2007 - 14:44

    Vera:

    Hoi Char,

    Wat leuk om je filmpjes te bekijken zeg :)
    Het ziet er echt goed uit! (ik heb er weliswaar geen verstand van, maar een positieve lekenopvatting is beter dan een negatieve lijkt me zo..)

    Het is hier niet zo heel koud hoor, maar het regent vandaag wel al de hele dag. Het is echt zo'n ongelooflijk troosteloze zondag, ik hoop en denk dat jij daar wel geen last van zult hebben.

    Tot snel!

    Liefs, Veer

  • 10 December 2007 - 20:59

    Ella :

    Hej Charlotte!
    Je filmpjes zijn echt zo goed! De muziek vond ik ook heel spannend erbij. Je schrijft leuke stukjes joh. Het klinkt echt heel vet wat je daar doet :D
    Is het daar echt winter met sneeuw en ijs :D ?
    Ik hoop het voor je! Geniet er nog maar even van want hier regent het bijna elke dag! ( sorry om dat te moeten zeggen haha)

    Groetjes Ella

  • 13 December 2007 - 13:21

    Freek:

    Heej Charlotte,

    Het klinkt echt leuk zoals je het beschrijft, moet ik ook maar eens gaan doen, zo'n project.
    Ik hoop dat het eten binnenkort wat beter wordt voor je:P!
    Veel succes en plezier daar,

    Groetjes Freek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Silkeborg

Charlotte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 44389

Voorgaande reizen:

27 Juli 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Singapore

30 November -0001 - 30 November -0001

Avonturen in Amsterdam

28 Januari 2011 - 30 November -0001

Adventures in Amsterdam

30 November -0001 - 30 November -0001

Asia 2012

Landen bezocht: